* ett misstag!

alla gör vi misstag nån gång ellerhur?
alla gör fel nån gång?
ingen är perfekt (utom ja! annars)
Jag gjorde något som jag inte borde gjort.
Allt blev helt annorlunda, som att jag blev en helt
annan Rebecka.
Jag visste inte vad som väntade mig förens den/de
dagarna skulle komma. Jag ångrar allt som fan! önskade
att jag aldrig gjorde som jag gjorde.
Fast jag behövde vara ifrån dig! det blev aldeles för mycket
i slutet. Hade det varit vi fortfarande, utan att det var slut
hade det varit 1 år och 7 månader.
Men vi behövde verkligen komma ifrån varandra. Men jag har
insett att det verkligen är med dig som jag vill dela mitt liv med.
kommer det verkligen att funka?
man kan alltid ge det ett andra försök. För dessa ggr som jag har
träffat dig har varit dom bästa. Jag har tänk på det vi hade förr.
vi hade det bra utom med bråken. Men varför bråka?
bättre att snacka om problemen iställer, eller?
Jag vet själv att inte allt är mitt fel.
Jag hoppas att ni förstår mig. För känslorna finns kvar där fortfarande.
Du var den ända som inte lämnade mig för att du älskade mig så
mycket som du gjorde. Du orkade med mig.
Du gjorde mig glad! du gör mig fortfarande glad!
Det är kanske svårt att förstå, men det är mitt liv, mina val . Mina känslor
kommer alltid finnas kvar.
Fuck alla andra som tycker att detta är skit, att jag är en dålig tjej eller att
han är en dålig kille! fuck det aså.
vi kan ha det bra ifall vi vill det.
Jag ville/vill alltid att det skulle vara vi. Jag gjorde iaf ett fett stort misstag
som tog en annan för dej. Men vi behövde det .
Allt har löst sig!
allt är bra nu!

Förlåt för allt fredde!


Kommentarer
Postat av: Fredde

Du e bara så fett underbar bby<3 jag hoppas verkligen deta kommer funka nu mellan oss :D <3 jag kommer göra allt för de ska funka o vi ska ha de bra :) kommer fucking aldrig att lämna dig , de e en sak du ska veta iallafall <3<3

2010-03-22 @ 13:57:41
Postat av: rebecka

dt kmr att funka! lovar :) ! <3<3<33<<33<<3<3<3

2010-03-22 @ 21:05:15
URL: http://r3bekha.blogg.se/
Postat av: fredde

ja de hoppas jag verkligen :) <3<3<3<3<3333333333

2010-03-22 @ 21:25:53
Postat av: rebecka

<3

2010-03-22 @ 22:29:05
URL: http://r3bekha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0