* hur fan kan man?

snacka så jävla mkt skit om en person som man igentligen nt
känner?
kallar nt att man känner en person om man kännt personen i
1 år typ elr 2. dt e fan ingt man lärt sej om hur den personen
äe ifall man aldrig ens e med personen?
vet att vissa nt gillar mej för så patetiska saker så att dt nt e
sant :o
samma med andra som nt gillar mina kompisar för helt dumma
saker som ens nt stämmer?
menar nt att alla äe normala för dt e jue så . alla äe olika . så
dt finns idioter & nt idioter här . meh fattar nt vrf man ska ljuga
en massa igentligen . okej, ja gör dt sj. för tillfället ! meh dt
e pga folk gör dt mot mej. bryr mej igentligen nt ett skit om va
alla tycker om mej. för ja vet att alla kan nt älska mej . har
många kompisar som bry sej om dt väl äe ngt. ja har kompisar
så att dt räcker. har familj som alltid stället upp för mej. har en
sjukt underbar familj med syskon, mamma & pappa .
en fin släckt som ja träffar då & då. + min ponny .
sj. tycker JA att mitt liv går nt att bli bättre ! vill nt vara nån annan
vill nt se ut som nån annan elr ngt !
har allt ja vill ha & mår så bra som man kan göra.
har inga sjukdomar elr ngt besvär med ngt alls . ibland kan ja ha
svårt för att komma överns med vissa lärare meh dt besvärar nt
mej .
meh dt e igentligen nt de ja skulle ta upp.
hatar folk som snackar så mkt skit bara MOT MINA KOMPISAR !
ni ska fucking nt säga ngt ifall ni nt vet !
fuck dt aså'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0