* pallar nt annat,


 jag  .. . pallar nt helt enkelt nt av vissa? fast de nt gjort ngt!
 jag  .. . pallar nt killar som äe på en som fan!
 jag  .. . folk som ljuger hela fucking tiden, fan dåligt :o !
 jag  .. . vill NT jobba med barn när ja e stor!
 jag  .. . alltid är som lyckligast när ja rinder min älskade ponny!
 jag  .. . tycker igentligen nt om att ha praktik!
 jag  .. .
känner för många? blandar ihop namn lätt! :(
 jag  .. . älskar att flippa mej med josse inför folk ! haha ;)
 jag  .. . lever livet !
 jag  .. . orkar nt seriösa förhållande, finns inga?
 jag  .. . behöver mer pengar för att klara mej ! än studiebidraget!
 jag  .. . && josse ska göra en skiit rolig sak när skolan börjat igen!
                   efter lovet!
 jag  .. . killar som nt kan visa va de vill & nt vill !
 jag  .. . pallar nt bo i sverige! ska nog bo utomlands ett tag!
 jag  .. . har ett bra liv, ingt som stör mej elr ngt! älskar mitt liv!
 jag  .. . äe hatad utav personen som ens nt känner mej elr aldrig snackat
                    med mej!
 jag  .. . älskar miiin familj mer än allt annat!
 jag  .. . pallar nt skriva fler saker nu :)) hehe . pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0