* rebecka dissaR! ;) && hissar

 saknaden t macke! dt äe nt kul att bara sitta tänka på allt som
hände för snart ett år sen :( minnena kmr tbx && allt! miss u .
att man måste skriva ngt CV för att sommarjobba. så nu måste
man skriva dt med. && hur fan ska man ha tid t de? ;o
folk som bara ljuger. pallar seriöst nt mer folk som bara ska ljuga.
vad fan e dt för meninge igentligen? aja orkar nt bry mej ;b
alla tråkiga kommentarer . skriv ngt roligt nån gång faan ;) nt samma
gammla vanliga?
 melodifestivalen fortf.! hatar dt fortf. && kmr alltid att göra de. pallar nt
erik skulle fan vunnit ingen annan, speciellt nt vårtan! böäääääää!
praktik uppgifterna, pallar nt ens börja på dom. fan fett jobbig. känner
verkligen nt att börja med de. meh måste fan de! fan aså . orkar nt ! fan skit!
mitt skrivande i min hälsodagbok, dt går oxå skit :o pallar nt skriva i den
ihlr :s fattar fan nt va ja gör på dagarna ;) haha . meh har nt tid t ngt :s
att min ända lediga dag i veckan äe onsdag! okej, häst tar tid meh dt e
nt alltid som dt e kul att dt tar mkt tid.  meh kmr aldrig att lämna min älskad iaf<3
på helgerna kan man jue göra allt! ;)
alla skriver för mkt på mej :( svarar ja segt dampar ni! har
massa att göra fatta de bara ! vaknade en dag & hade fucking 17sms :o <3


solen, fy fan va skönt && varmt dt e i solen nu :) red faktist utan jacka
för ja blev skit varm :o fett skönt ! love it'
fått kontak med gammla kompisar, äe fett glad för de <3<3
att anton snackar med mej igen :)) mwhihihi <3 alltid lika kul att snacka
med lilla anton ;b .
mitt hår, har blevit skiiiiit långt (: fett glad för dt ! thihihhi .
mina praktikstider, börjar halv 9 t 2 + att ja har fucking 1.5 timmes rast med
typ :o för vi käkar i kanske 40min sen 15min bara lyssna på bok. && efter de har
lilla ja faktistw rast i 30min :)
ja && josse sökte sommarjobb. tyckte faktist att dt var duktigt utav oss! :D <3
stallet, så jävla skönt att rida nu när dt e varmare. sen blir dt lixom bara roligare
med pga dt :) <3
min ponny, hon äe så duktig alltid nu för tiden! hon äe underbaraste som finns !
helt enkelt bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

man fattar knappt vad du skriver

2010-03-15 @ 22:11:49
Postat av: rebecka

dyslexi?

2010-03-15 @ 22:18:18
URL: http://r3bekha.blogg.se/
Postat av: rebecka

dyslexi? ;)

2010-03-15 @ 22:18:19
URL: http://r3bekha.blogg.se/
Postat av: rebecka

dyslexi? ;)

2010-03-15 @ 22:18:19
URL: http://r3bekha.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Försökte verkligen läsa din blogg. Men det gick inte för den dåliga svenskan. Ganska störande när du skriver väldigt inkorrekta meningar. Ett litet tips bara...

2010-03-16 @ 22:21:28
Postat av: rebecka

tror ja har fattat de redan . hahaha .

2010-03-16 @ 22:29:00
URL: http://r3bekha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0