* rebecka, hissar&&dissar

Praktiks uppgifterna = klart! lilla ja har varit duktig så ja e redan klar
med alla mina saker som ja skulle gjort under min praktik :) mwhihi !
Så nu kan ja bara glömma de arbetet fan ;D redan klar med allt :p fast borde
kanske kolla igenom de innan? ;)
Vädret, faaaaan va skönt dt är (L) fucking vår idaah ! love it'
måste varit typ 14 grader ute idaah elr ngt :o för dt va fan fett varmt. Skönt
att känna att allt snö är borta & att dt börjar bli lite vår :) snart sommar biiatches!
Min helg, den kmr att fett lätt bli den bäääääääääst <3<3 kmr ha så jävla
roligt mer er alla :* älskar er !
Loooooov, nu är dt en dag kvar i skolan/praktik sedan är dt, looooov <3 !
hur fans skönt ska dt nu nt bli? (: älskar fan loooov (yy'




min praktik äe snart slut, :( dissar de som fan! kmr sakna alla där. Dom äe
fan sukt underbara allihop på <3 kmr sakna er alla fett mkt! <3
folk som ljuger, som vanligt dååh elr? meh pallar seriöst nt folk som ljuger om
små saker t.o.m :s fuckingt lågt, vrf nt bara växa upp ist?
killar som behandlar tjejer som skit, killar som går på tjejer. Hur jävla fegt är dt
nu nt? en kille som går på en tjej . haha . fett fegt && den killen skämmer fucking ut sitt
liv för livet ;)
påsken, kanske. För äe nt dt typ röda dagar hela lovet? ja pallar fan nt med sånt iaf
för dåå funkar nt busskorten :o haha (aa'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0