* dagen's fråga! ♥


Dagens fråga ida blir en fråga som typ alla nån gång kmr att uppleva elr ta beslut t att göra dt! sj. är ja just i ett sånt läge nu & varit i dt många ggr. men ida blir dagens fråga;
- Om en kille/tjej gillar DEJ & du vill ej ha honom/henne elr vill vara singel vad gör du då?
menar då utan att såra personen kanske rätt ut ;s alla människor som ja vet gör dt på sitt sätt! men hur skall man igentligen göra tycker ni? skall man säga dt rakt ut? elr sedan skall man ta dt på sms? data? osv, är dt ok? elr skall man ta dt irl? ska man säga precis som dt är? lögner? vad skall man göra igentligen? nu är dt upp t dej vad du tycker! vad hade du sj. gjort ? vad hade käntsbäst för dej? ;p ♥


Kommentarer
Postat av: anja

jag hade nog sagt som det var men inte för elakt så att man sårar personen :p <3

2010-05-21 @ 15:56:38
Postat av: gustav!

en fråga som sällan kommer upp i dessa sammanhang är hur man på bästa sätt dissar en tjej.



Och nu menar jag inte nån man inte känner första gången man träffas för det är ju bara skita i na.

utan jag menar att säg att man raggar upp en tjej man nummer closear och kissclosear hur som helst man får också en day2 och det leder till sex som leder till bla bla bla massa annat.

Men säg att tjejen kanske inte är flickväns-material man är inte intresserad på den nivån, sen visar det sig att hon är det med dig. Vad gör man då???



hur liksom breakar man nyheten utan att få henne att känna att man bara vart ute efter sex.

2010-05-21 @ 15:59:37
Postat av: killen som vet allt ;)

1. Berätta för henne

2. Ignorera henne när hon hör av sig

3. Be henne dra åt helvete

4. Gör något riktigt dumt så hon inte vill se dig igen

2010-05-21 @ 16:04:47
URL: http://bloggen.blogg.se/
Postat av: hannah

Man säger sanningen bara. "Sorry, men jag älskar inte dig och vill inte ha en framtid ihop med dig. Jag tycker du är en skön person och jag önskar jag var kär i dig, men jag är inte det. Tyvärr."



Alla sätt att säga det som lindar in det gör bara mera ont längre fram.

2010-05-21 @ 16:14:24
Postat av: jim . k .

Har hon känslor för mig är det oundvikligt att hon blir sårad.

Säg som det är bara istället för att tassa runt het gröt.

2010-05-21 @ 16:27:59
Postat av: bea

sagt som det var. typ samma svar som alla andra ;'p

2010-05-21 @ 16:40:37
Postat av: emma

samma som de andra, fast med killar ;'b

2010-05-21 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0