* Detta visste ni ej ;)

 Att jag går på en linje som ja ej vill bli ngt på! vägrar byta nu med :)
 Att vågar inte övningköra !
 Att jag städar mitt rum helt själv! :D
 Att jag suger på engelska, har IG i dt!
 Att jag kmr nt överens med lärare !
 Att jag oftast bli nt gillad utav andras föräldrar :/
 Att jag alltid måste köpa ngt om ja e på tex. väla ;p
 Att jag har tränar nt för nån tränare mer när ja rider.
 Att jag har varit nära på att drunka när ja var bäbis!
 Att jag nästan aldrig tvättar bort min mascara! väldigt oofta dt händer ;)
 Att jag har väldigt konstig humor ibland..
 Att jag går på barn & fritids pogramet, fast ja ej vill! Men trivs för bra :D
 Att den snyggaste männsikan jag vet .
 Att jag vill flytta till Italien !
 Att jag är italiensk !
 Att jag älskar rosa, ljus blått, turkos & brun (nt vilken brun som helst!
        utan den perfekta)
 Att jag hatar småkryp & insekter!
 Att jag är klantig!
 Att jag tycker att passionfrukt är den godaste frukt.


Kommentarer
Postat av: <3

haha! :D

2010-05-21 @ 17:16:04
Postat av: Anonym

2010-05-21 @ 17:16:07
Postat av: <3

<3

2010-05-21 @ 17:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0