* heej igen sötnowsar!

fy fan måste bara säga dt, meh fy fan vad tråkig dag ! man kan fan nt ha tråkigare! aja, snart skall man t stallet iaf, josse's mamma kör dit om 40min sen hämtar mormor oss igen halv 8 :) ♥ får se hur dt går att rida för ja har fett ont ovanför ögat typ ;o tror att dt e bihålorna elr ngt sånt skit! har iaf tagit panodil & dt känns mkt bättre nu iaf! ♥ aja, nu skall ja gå & käka sedan göra v mej så ja kan rida osv ;b ♥
skriver mer ikvl sötnowsar & fulingar ;) haha . !

pussen!


Kommentarer
Postat av: anja

söt bild :)

2010-05-13 @ 16:52:18
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tack för ditt förslag om domännamn. Nu har jag valt 7 st som jag fastnade för och länkade till den personen som kom på det förslag. Se om du var en av de och förresten, RÖSTA om vilken domän du tycker jag ska ha av de 7 som jag lagt upp :D

2010-05-13 @ 17:33:23
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0