* "hissar & dissar"


min helg, som ej kunde blevit bättre! fett nice ;) ! (finns vissa undantag)
vattenkriget med en äcklig tant, haha fett kul ändå, jävla h*ra
meej, hela ja aså. mjaauuu *
fick pengar av farmor i fredags! :D
Sofia, som har blivt fett annorlunda hon ääälskar mej nu !! :D vill va med 
    mej.
en söt kille ;b låt han vara söt, vad skall du med han t rebecka? - ingt! glöm!
hoppningen, aja 50/50 , bra & dålig .
musiiiiik, vad dött om dt nt funnit igentligen :o 
    haha
min panna + arm, blev ritad med fucking spritpenna inatt, aja lätt kul iaf ;b
    haha
komma hem, skönt att vara hemma, fast hoppas på änu bättre helg nästa
    helg ;)
dom slog nästan jimmy! :D :D :D :D :D !!

nån fucking idiot som snodde mitt bankort, pengar & nycklar :(
regn, hatar dt in i ! sooool ffs :D
bilderna sen stallet idah, hade fel inställning så dt blev suddigt :(
killar som klagar på a-l-l-t! (:
kärlek problem mellan alla :o pallar ej dt mer ! haha
denna natten, gick & lade mej kl 5 :o sov t kl. 9 för dååh ringdes de som fan!
myror, ääääckligt! vi har börjat få dt i huset :( vet ej vrf, e helt städat !
fräddan sjöstand, för han e nt cool mer :o :o !
lars skulle fixa en playboy kanin som ja skulle ha på min vägg, meh gjorde ej
    de;/


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha låter som en trevlig helg :D

2010-05-02 @ 22:31:27
Postat av: hannah k,

tummme upp för detta!

2010-05-02 @ 22:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0