* MAMMA JA VILL NT BLI STOR!


är dt fler som känner som mej? 18 år sedan räcker dt?

jag vill fan nt bli äldre, känns som hela mitt liv kmr att ta slut då :( ne, men nästan iaf ;o hur skall ja kunna komma över detta :s jag tycker att e man över 20år är man feeeett gammal! fett taskigt, men jag vill nt bli gammal :( ♥ vill flytta hemifrån & ha barn & sånt, men vill nt bli äldre ändå :( känns hemskt! skall man göra då? alla blir gammla så e dt! ;o tyvääääär ! (♥) so, acceptera dt & inget mer .. . that's it ! fast man vill elr ej vill :/


Kommentarer
Postat av: guatav

aw, tycker synd om dig :) hehe <3

2010-05-21 @ 17:15:52
Postat av: robin

tror att du ändrar dig sen :)

2010-05-21 @ 18:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0